Jan Magnussen (#73)
“Det var lidt tricky i første session, eftersom halvdelen af banen var våd, og den anden halvdel var tør. Jeg nåede lige et par omgange på tørre dæk, hvor jeg holdt tungen lige i munden og satte en super tid, før der skete et uheld ude på Mulsanne og jeg kørte i pit. Anden gang kørte jeg på våde dæk og fik kørt de fem natte-omgange, man skal for at kvalificere sig til løbet. Jeg synes, vi har fået skruet en rigtig god bil sammen, når det gælder styring og balance. Men vi er stadig langt bagefter på fart.”
Jordan Taylor (#73)
“Jeg havde et godt lille race og fik kørt mine fem natte-omgange, og jeg er glad for, at jeg fik gjort det uden fejl. Det var nemlig ikke helt nemt, eftersom hele den bageste del af banen var våd, og vi kørte på slicks. Det var faktisk første gang, jeg oplevede den mere tricky side af Le Mans, og jeg er glad for at have fået dén oplevelse med mig inden løbet for alvor går i gang.”
Oliver Gavin (#74)
“Vi hentede et sekund sammenlignet med onsdagens kvalfikation, og det bliver interessant at finde ud af, hvor vi hentede netop dét sekund. Teamet har arbejdet hårdt de sidste par dage for at finde ud af, hvor vi er og hvorfor vi ikke er så konkurrencedygtige, som vi plejer at være. Så ja, vi gjorde fremskridt. Men vi har stadig et fundamentalt problem, som betyder, at vi ikke er med i kampen i toppen.”
Tommy Milner (#74)
“Du skal være konkurrencedygtig for at være med i toppen, og dér er vi slet ikke. Vi forbedrede bilen torsdag aften, og eftersom hurtigere er bedre end langsommere, bevæger vi os da i den rigtige retning. Men teamet arbejder stadig hårdt på at finde en hvilken som helst løsning, der vil give os mere fart.”
Richard Westbrook (#74)
“I torsdagens kvalifikation prøvede vi at se, hvor langt de våde dæk kan række i meget omskiftelige forhold. Det startede temmelig vådt, men så klarede det op, og banen blev mere og mere tør. Dén øvelse gav os nogle ret gode data. Michelin er en fantastisk partner, og det ser ud som om, at vi er i stand til at give dem nogle gode inputs. I øvrigt var det faktisk en lærerig oplevelse for mig at køre under de forhold. Jeg har været hos Corvette Racing i tre år, men jeg har aldrig kørt på våd bane! Vi har dog stadig ét væsentligt problem: Fart.”
Kilde: janmagnussen.dk